فهرست خريد مارتينو براي بازار تابستاني

 

سرمربي آرژانتيني بارسلونا براي تقويت تيم خود در فصل آينده، خريد 8 بازيکن را در بازار نقل و اننتقالات تابستاني در دستور کار دارد.


 

سايت ESPN ادعا کرده است که خراردو مارتينو فهرستي 8 نفره از بازيکنان مورد نظري که تمايل دارد آنها را فصل آينده در ترکيب تيمش در اختيار داشته باشد به مسئولان باشگاه تحويل داده است که سرخيو آگرو، هموطن او در خط حمله منچسترسيتي يکي از آنهاست.

به نقل از تسنيم، در فهرست 8 نفره تاتا مارتينو براي بازار نقل‌وانتقالات تابستاني، نام 4 مدافع، 2 هافبک و 2 مهاجم ديده مي‌شود که طبق ادعاي ESPN مارتينو اين فهرست را 10 اکتبر 2013 (18 مهر 1392) به سران باشگاه بارسلونا تقديم کرده است.

مهم‌ترين نامي که در اين فهرست ديده مي‌شود سرخيو آگرو، مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي است که پيش از اين نيز بارها و بارها از وي به عنوان بازيکن مورد علاقه کاتالان‌ها ياد شده است. ديگر مهاجم مورد نظر مارتينو ميروسلاو کلوزه، ستاره آلماني خط حمله لاتزيو است.

آردا توران، هافبک ترک تبار اتلتيکومادريد و هموطن او در تيم بورسيا دورتموند، ايلکاي گوندوگان نيز 2 هافبکي هستند که در فهرست خريد سرمربي بارسلونا قرار دارند. گوندوگان بازيکني ترک تبار است که در تيم ملي آلمان بازي مي‌کند.

مارتينو همچنين براي تقويت خط دفاعي بارسلونا که اصلي‌ترين نقطه ضعف تيمش در فصل جاري بوده است بازيکناني مانند سانتياگو ورخيني آرژانتيني که به طور قرضي براي تيم ساوتهمپتون انگليس بازي مي‌کند، فيليپه لوئيز، مدافع اتلتيکومادريد، دوريا، مدافع تيم بوتافوگوي برزيل و نوِن سوبوتيچ از بورسيا دورتموند را مد نظر دارد.

قرا رگرفتن اسامي اين 8 بازيکن در فهرست خريد مارتينو در شرايطي است که نام هيچ دروازه‌باني در ميان بازيکنان مورد نظر او براي پر کردن جاي ويکتور والدس ديده نمي‌شود اما همچنان مارک آندره تراشتيگن، دروازه‌بان آلماني تيم بورسيا مونشن‌گلادباخ به عنوان گزينه نخست حفاظت از سنگر کاتالان‌ها در فصل آينده محسوب مي‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 اسفند 1392 | 8:20 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.